Nått att tänka på.. :)

Hejsan svejsan :)
Just nu sitter jag framför datorn och tänker lite. Tänker på vad jag vill göra med mitt liv. Tänk att det finns så mycket möjligheter i livet. Just nu känner jag för att stanna i Jönköping och fortsätta jobba. Känns verkligen rätt och att gå med i en dansgrupp och verkligen satsa på dansen <3 Är så otroligt förtjust i att dansa så tänkte att jag ska prioritera det liksom . :) Sen så är det ju kör som jag känner att jag skulle vilja prioritera och teater. Men får se hur det blir med dessa intressen, får se när det blir av för det SKA bli av!! Jag ska uppnå vad mitt hjärta strävar efter!! <3

Ha det bra så länge!!

Kraamar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0